W celu wykonania optymalizacji najpierw powinien zostać przeprowadzony audyt stron internetowych, w następstwie którego dostaniesz od nas raport opisujący błędy (ale również i pozytywy) na Twojej stronie.
Po zastosowaniu się do jego zaleceń – witryna na pewno podskoczy w wynikach wyszukiwania! Doświadczenie pokazuje, że w przypadku mniej znaczących fraz – często są to pierwsze strony wyników!
Co zawiera Audyt stron internetowych?
Przeprowadzony przez nas Audyt Stron Internetowych zawiera: Analizę kodu strony pod kątem jego poprawności, zastosowanych znaczników HTML, tytułów, nagłówków, meta-tagów, budowy i poprawności linków, opisów zdjęć i grafik, zbędnych elementów w kodzie strony, wagi grafiki i szybkości ładowania strony, pozycji w wyszukiwarkach na wybrane frazy kluczowe i ich nasycenia na stronie, ogólnej oceny jakości w budowie strony www. Jej użyteczności z punktu widzenia użytkownika, oraz analizy występujących na stronie treści.
Końcowy raport zawiera przede wszystkim konstruktywne propozycje – co i jak można poprawić na kolejnym etapie prac – jakim jest optymalizacja projektowanej strony tak, aby z Twojej witryny wykrzesać jak najwięcej. Dzięki temu wskoczysz na dużo wyższą pozycję w wyszukiwarkach i w końcu pozyskasz dzięki firmowej stronie nowych klientów. Audyt i optymalizacja, to idealny a wręcz zalecany ruch, jeśli planujesz przeprowadzić skuteczne pozycjonowanie stron.
Dokonaj zmian sam, lub zleć je nam!
Po przeprowadzeniu Audytu, dostajesz od nas szczegółowy raport, zawierający oprócz propozycji korzystnych zmian także wycenę optymalizacji, którą możemy dla Ciebie skutecznie przeprowadzić. Na tej podstawie podejmiesz decyzję co robić dalej. W przypadku, gdy zdecydujesz się na naszą optymalizację strony – jej cena zostanie obniżona o kwotę jaką zapłaciłeś już za wykonany przez nas wcześniej audyt strony!
Pamiętaj, że oferujemy również stałe pozycjonowanie stron na wybrane frazy. Dzięki czemu Twoja firma może być cały czas wyświetlana nawet na pierwszym miejscu w google!