Długi ogon – przykłady pozycjonowania long-tail

Pozycjonowanie na długi ogon, to jedna z technik pozycjonerów. Long-tail w wielu przypadkach nie generuje dużej ilości wejść (w porównaniu z głównymi frazami), jednak cechuje się znacznie wyższym współczynnikiem konwersji. Dokładne, doprecyzowane zapytanie w wyszukiwarce sprawia, że potencjalny klient otrzymuje mocno zawężone wyniki wyszukiwań bardzo dokładnie zbliżone do swoich oczekiwań. Takie doprecyzowanie ma więc znaczący… Czytaj dalej…


Formularz kontaktowy na stronie

Formularz kontaktowy umieszczony na stronie internetowej firmy, to świetny kanał do komunikacji z klientami. Formularz znacząco uławia i przyspiesza zadanie zapytania drogą e-meilową. Dlaczego formularz kontaktowy na stronie, to dobry pomysł? Ludzie z natury są leniwi i przekopiowanie podanego w zakładce kontakt e-meila niepotrzebnie komplikuje sprawę. Skopiowanie/przepisanie adresu do programu pocztowego, to niepotrzebne przełączenie strony… Czytaj dalej…


Pozycjonowanie strony – co daje?

Pozycjonowanie strony, może przynieść w dłuższej perspektywie ogromne korzyści. Wzrost ruchu na pozycjonowanej stronie w konsekwencji doprowadzi do wzrostu zapytań ofertowych zadawanych za pośrednictwem naszej strony. Pozycjonowanie strony, to stosunkowo tania i młoda sięgająca kilkanaście lat wstecz technika marketingowa mająca za zadanie doprowadzić do uzyskania jak najwyższej pozycji strony www w wyszukiwarce. Oczywiście, witryna ma… Czytaj dalej…


Optymalizacja tekstów na stronie

Treści na stronie internetowej, to jeden z kluczowych elementów wpływający na skuteczność witryny. Dobrze napisany tekst potrafi w mgnieniu oka przekonać klienta do skorzystania z oferty przedsiębiorstwa. Doświadczony copywriter przygotuje wysokiej jakości, merytoryczne i unikatowe teksty na stronę, jednak często nie będą one zgodne z zasadami SEO. Tym samym ich skuteczność w zdobywaniu pozycji w… Czytaj dalej…


Skuteczne pozycjonowanie stron to jakie?

W gąszczu ofert pozycjonerów i agencji seo próbujesz wybrać tą jedną, jedyną właściwą. Tą, która będzie słuszna i skuteczna. Jak jednak określić skuteczność oferty jeszcze przed rozpoczęciem konkretnych działań? Jakie ma być skuteczne pozycjonowanie strony i na jakie efekty możesz liczyć? Skuteczność pozycjonowania najlepiej mierzyć efektem prowadzonych działań jednak, sama uzyskana pozycja witryny może mieć… Czytaj dalej…


WooCommerce, Prestashop vs zamknięte oprogramowanie

Własny sklep internetowy, kto nie myślał o takim biznesie? Sprzedaż za pośrednictwem sieci wydaje się prosta i przyjemna. Ot, zamówienie projektu e-sklepu i uruchomienie go na serwerze, zatowarowania i działamy… Mniej więcej tak to wygląda. Przed postawieniem sklepu internetowego musimy jednak zdecydować się na oprogramowanie z którego skorzystamy. Ta decyzja będzie warunkować nasz rozwój w… Czytaj dalej…


Zadbaj o skuteczność strony www już na etapie projektu

Dobrze zaprojektowana strona internetowa, to dla małego przedsiębiorcy same korzyści. Utarło się, że porządne strony www kosztują krocie. I rzeczywiście – dobra witryna, to nie tylko projekt graficzny i kodowanie, ale też analizy przeprowadzone jeszcze przed rozpoczęciem właściwego projektowania. To wszystko kosztuje. Okazuje się jednak, że dobra może być też zrealizowana stosunkowo tanio. Często już… Czytaj dalej…


Czy warto pozycjonować firmową stronę?

Zastanówmy się, czy warto pozycjonować firmową stronę internetową? Na początku wyjaśnijmy jednak pokrótce, czym właściwie jest pozycjonowanie… Otóż w dużym uproszczeniu można przyjąć, że pozycjonowanie stron internetowych, to wszystkie działania podjęte w celu podniesienia wyświetlanej pozycji danej strony w wyszukiwarce internetowej. Pozycjonowanie, to wyścig w którym jesteś pierwszy, albo ostatni.Wyszukiwarki, to złote bramy internetu. Miejsce,… Czytaj dalej…


Samodzielna optymalizacja strony www

Optymalizacja stron internetowych, to w dużym uproszczeniu wszelkie działania wykonywane po stronie Twojej firmowej witryny, które mogą wpłynąć na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach, a jednocześnie przyczynić się do wzrostu wygody użytkowania jej przez odwiedzających. Działania te, koniecznie należy wykonać przed rozpoczęciem właściwego pozycjonowania strony. Pozwolą one ograniczyć jego koszt, a jednocześnie wpłyną na jego efektywność…. Czytaj dalej…


Jaki serwer wybrać na firmową stronę?

Do założenia i uruchomienia strony internetowej potrzebujemy serwera i domeny. Wybierać możemy pośród wielu ofert hostingów dostępnych na rynku. Jaki serwer wybrać? Jak przebrnąć przez gąszcz ofert? Na co zwrócić uwagę przy wyborze hostingu na stronę? Na początku powinniśmy zdefiniować czego tak naprawdę potrzebujemy. W tym miejscu dobrze poświęcić chwilę czasu i dobrze zastanowić się… Czytaj dalej…