Prowadzenie profilu na Facebooku

Prowadzenie profilu na Facebooku, to w wielu branżach standard bez którego trudno wyobrazić sobie prowadzenie nowoczesnego biznesu. Facebook stanowi świetne narzędzie marketingowe wykorzystywane przez firmy na całym świecie. Z jego pomocą możemy w mgnieniu oka dotrzeć do nawet setek tysięcy osób potencjalnie zainteresowanych ofertą naszej firmy.


Duplicate Content – nie grzesz, nie kradnij i nie idź na łatwiznę!

Duplicate Content, to treść która powtarza się w obrębie strony internetowej na więcej niż jednej podstronie. To również treść, która została skopiowana z innych domen internetowych – stron producentów, konkurencyjnych witryn www itp. Występowanie Duplicate Content jest powszechnie uważane za błąd, który negatywnie wpływa na pozycjonowanie strony internetowej i jej pozycję w wyszukiwarce. Google nie… Czytaj dalej…


Dlaczego Twoja strona internetowa nie działa?

Strona internetowa w firmie stanowi podstawowy kanał komunikacji z klientami. To za jej pomocą informujesz odbiorcę o ofercie, nowościach i promocjach. Strony internetowe dają klientom dostęp do informacji kontaktowych i pomagają im w fizycznej lokalizacji firmy. Można więc powiedzieć, że firmowa strona www otwiera sprzedaż. Często trafiając do witryny internetowej – klient już w ciągu… Czytaj dalej…


Jaki sklep internetowy wybrać?

Chcąc postawić pierwsze kroki w ecommerce musisz zdecydować się na wybór odpowiedniej platformy sprzedażowej. To bardzo ważny etap. Czasem ważniejszy niż wybór samego profilu produktu, który będziesz oferować w e-sklepie. Oprogramowanie sklepu internetowego powinno być proste, intuicyjne i dostępne pod kątem wszelkich zmian programistycznych i optymalizacyjnych. Platforma ecommerce ma pomagać w Twojej sprzedaży, a nie… Czytaj dalej…


Certyfikat SSL na stronie

W ostatnim czasie sporym zainteresowaniem w branży cieszą się Certyfikaty SSL, które są masowo wdrażane na stronach internetowych. Z jednej strony popularność ta spowodowana może być rozporządzeniem RODO, które wymaga aby zbierane za pośrednictwem strony dane osobowe były należycie zabezpieczone z drugiej – w niedługim czasie przeglądarki z Chrome na czele zaczną oznaczać niecertyfikowane strony… Czytaj dalej…


Błąd 404 czym jest i jak wpływa na Twoją stronę?

Błąd 404 to jeden z częściej zwracanych przez przeglądarki internetowe błędów. Sygnalizuje, że przeglądarka połączyła się ze wskazanym serwerem, jednak z jakiegoś powodu nie znalazła pliku do którego otwarcia została skierowana. Tym samym, użytkownik strony internetowej zamiast zobaczyć docelowy dokument (podstronę) widzi pustą, białą stronę z kodem błędu lub czasem specjalnie przygotowaną w tym celu… Czytaj dalej…


Pozycjonowanie a SEO – czym różnią sie pojęcia?

Pozycjonowanie strony internetowej firmy to jeden ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta. W wielu branżach pozycjonowanie potrafi dostarczyć firmom każdego dnia nawet setek zapytań generowanych od klientów. Ci poszukujący informacji nt usług, czy produktów w internecie wertują w tym celu strony www znajdujące się  na pierwszych miejscach wyszukiwarki. Czy Twoja witryna tam się znajduje? Jeśli jeszcze nie… Czytaj dalej…


Czym zajmuje się Agencja Interaktywna?

Agencja Interaktywna, to w odróżnieniu od Agencji Reklamowej – firma zajmująca się marketingiem internetowym. Jednym słowem agencje interaktywne, odpowiadają za wizerunek Twojej firmy w sieci. Do najpopularniejszych zadań, które możesz zlecić takim specjalistom należą m.in: projektowanie stron internetowych, przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (pozycjonowanie, adwords) i marketing w social mediach. Oczywiście, część działań… Czytaj dalej…


Uruchomienie strony internetowej – od czego zacząć?

Myślisz o uruchomieniu własnej strony internetowej, ale nie wiesz od czego zacząć? W tym poradniku podpowiemy Ci na co zwrócić uwagę przy projektowaniu www jak i samym zleceniu takiego projektu firmie lub osobie specjalizującej się w budowie i tworzeniu stron. Cel powstania strony internetowej Od razu najważniejsze… Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac programistycznych, czy graficznych… Czytaj dalej…


Optymalizacja zdjęć i grafik na stronie internetowej

Optymalizacja strony internetowej jest bardzo istotnym elementem. Bez dobrze wykonanej optymalizacji – pozycjonowanie strony www jest trudniejszym, a w konkurencyjnych branżach często mało wykonalnym zadaniem. Optymalizacja na stronie www może dotyczyć kwestii związanych m.in z treścią, słowami kluczowymi, interfejsem, nawigacją oraz zdjęciami, grafikami i elementami szablonu strony internetowej. Te ostatnie – mogą mieć duży wpływ… Czytaj dalej…