Duplicate Content – nie grzesz, nie kradnij i nie idź na łatwiznę!

Duplicate Content, to treść która powtarza się w obrębie strony internetowej na więcej niż jednej podstronie. To również treść, która została skopiowana z innych domen internetowych – stron producentów, konkurencyjnych witryn www itp. Występowanie Duplicate Content jest powszechnie uważane za błąd, który negatywnie wpływa na pozycjonowanie strony internetowej i jej pozycję w wyszukiwarce. Google nie… Czytaj dalej…


Dlaczego Twoja strona internetowa nie działa?

Strona internetowa w firmie stanowi podstawowy kanał komunikacji z klientami. To za jej pomocą informujesz odbiorcę o ofercie, nowościach i promocjach. Strony internetowe dają klientom dostęp do informacji kontaktowych i pomagają im w fizycznej lokalizacji firmy. Można więc powiedzieć, że firmowa strona www otwiera sprzedaż. Często trafiając do witryny internetowej – klient już w ciągu… Czytaj dalej…


Certyfikat SSL na stronie

W ostatnim czasie sporym zainteresowaniem w branży cieszą się Certyfikaty SSL, które są masowo wdrażane na stronach internetowych. Z jednej strony popularność ta spowodowana może być rozporządzeniem RODO, które wymaga aby zbierane za pośrednictwem strony dane osobowe były należycie zabezpieczone z drugiej – w niedługim czasie przeglądarki z Chrome na czele zaczną oznaczać niecertyfikowane strony… Czytaj dalej…


Błąd 404 czym jest i jak wpływa na Twoją stronę?

Błąd 404 to jeden z częściej zwracanych przez przeglądarki internetowe błędów. Sygnalizuje, że przeglądarka połączyła się ze wskazanym serwerem, jednak z jakiegoś powodu nie znalazła pliku do którego otwarcia została skierowana. Tym samym, użytkownik strony internetowej zamiast zobaczyć docelowy dokument (podstronę) widzi pustą, białą stronę z kodem błędu lub czasem specjalnie przygotowaną w tym celu… Czytaj dalej…


Pozycjonowanie a SEO – czym różnią sie pojęcia?

Pozycjonowanie strony internetowej firmy to jeden ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta. W wielu branżach pozycjonowanie potrafi dostarczyć firmom każdego dnia nawet setek zapytań generowanych od klientów. Ci poszukujący informacji nt usług, czy produktów w internecie wertują w tym celu strony www znajdujące się  na pierwszych miejscach wyszukiwarki. Czy Twoja witryna tam się znajduje? Jeśli jeszcze nie… Czytaj dalej…


Optymalizacja zdjęć i grafik na stronie internetowej

Optymalizacja strony internetowej jest bardzo istotnym elementem. Bez dobrze wykonanej optymalizacji – pozycjonowanie strony www jest trudniejszym, a w konkurencyjnych branżach często mało wykonalnym zadaniem. Optymalizacja na stronie www może dotyczyć kwestii związanych m.in z treścią, słowami kluczowymi, interfejsem, nawigacją oraz zdjęciami, grafikami i elementami szablonu strony internetowej. Te ostatnie – mogą mieć duży wpływ… Czytaj dalej…


Optymalizacja tekstów na stronie

Treści na stronie internetowej, to jeden z kluczowych elementów wpływający na skuteczność witryny. Dobrze napisany tekst potrafi w mgnieniu oka przekonać klienta do skorzystania z oferty przedsiębiorstwa. Doświadczony copywriter przygotuje wysokiej jakości, merytoryczne i unikatowe teksty na stronę, jednak często nie będą one zgodne z zasadami SEO. Tym samym ich skuteczność w zdobywaniu pozycji w… Czytaj dalej…


Samodzielna optymalizacja strony www

Optymalizacja stron internetowych, to w dużym uproszczeniu wszelkie działania wykonywane po stronie Twojej firmowej witryny, które mogą wpłynąć na pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach, a jednocześnie przyczynić się do wzrostu wygody użytkowania jej przez odwiedzających. Działania te, koniecznie należy wykonać przed rozpoczęciem właściwego pozycjonowania strony. Pozwolą one ograniczyć jego koszt, a jednocześnie wpłyną na jego efektywność…. Czytaj dalej…


Czym jest audyt strony internetowej

W celu wykonania optymalizacji najpierw powinien zostać przeprowadzony audyt stron internetowych, w następstwie którego dostaniesz od nas raport opisujący błędy (ale również i pozytywy) na Twojej stronie. Po zastosowaniu się do jego zaleceń – witryna na pewno podskoczy w wynikach wyszukiwania! Doświadczenie pokazuje, że w przypadku mniej znaczących fraz – często są to pierwsze strony… Czytaj dalej…