Duplicate Content – nie grzesz, nie kradnij i nie idź na łatwiznę!

Duplicate Content, to treść która powtarza się w obrębie strony internetowej na więcej niż jednej podstronie. To również treść, która została skopiowana z innych domen internetowych – stron producentów, konkurencyjnych witryn www itp. Występowanie Duplicate Content jest powszechnie uważane za błąd, który negatywnie wpływa na pozycjonowanie strony internetowej i jej pozycję w wyszukiwarce. Google nie… Czytaj dalej…


Dlaczego Twoja strona internetowa nie działa?

Strona internetowa w firmie stanowi podstawowy kanał komunikacji z klientami. To za jej pomocą informujesz odbiorcę o ofercie, nowościach i promocjach. Strony internetowe dają klientom dostęp do informacji kontaktowych i pomagają im w fizycznej lokalizacji firmy. Można więc powiedzieć, że firmowa strona www otwiera sprzedaż. Często trafiając do witryny internetowej – klient już w ciągu… Czytaj dalej…


Certyfikat SSL na stronie

W ostatnim czasie sporym zainteresowaniem w branży cieszą się Certyfikaty SSL, które są masowo wdrażane na stronach internetowych. Z jednej strony popularność ta spowodowana może być rozporządzeniem RODO, które wymaga aby zbierane za pośrednictwem strony dane osobowe były należycie zabezpieczone z drugiej – w niedługim czasie przeglądarki z Chrome na czele zaczną oznaczać niecertyfikowane strony… Czytaj dalej…


Błąd 404 czym jest i jak wpływa na Twoją stronę?

Błąd 404 to jeden z częściej zwracanych przez przeglądarki internetowe błędów. Sygnalizuje, że przeglądarka połączyła się ze wskazanym serwerem, jednak z jakiegoś powodu nie znalazła pliku do którego otwarcia została skierowana. Tym samym, użytkownik strony internetowej zamiast zobaczyć docelowy dokument (podstronę) widzi pustą, białą stronę z kodem błędu lub czasem specjalnie przygotowaną w tym celu… Czytaj dalej…


Pozycjonowanie a SEO – czym różnią sie pojęcia?

Pozycjonowanie strony internetowej firmy to jeden ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta. W wielu branżach pozycjonowanie potrafi dostarczyć firmom każdego dnia nawet setek zapytań generowanych od klientów. Ci poszukujący informacji nt usług, czy produktów w internecie wertują w tym celu strony www znajdujące się  na pierwszych miejscach wyszukiwarki. Czy Twoja witryna tam się znajduje? Jeśli jeszcze nie… Czytaj dalej…


Uruchomienie strony internetowej – od czego zacząć?

Myślisz o uruchomieniu własnej strony internetowej, ale nie wiesz od czego zacząć? W tym poradniku podpowiemy Ci na co zwrócić uwagę przy projektowaniu www jak i samym zleceniu takiego projektu firmie lub osobie specjalizującej się w budowie i tworzeniu stron. Cel powstania strony internetowej Od razu najważniejsze… Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac programistycznych, czy graficznych… Czytaj dalej…


Optymalizacja zdjęć i grafik na stronie internetowej

Optymalizacja strony internetowej jest bardzo istotnym elementem. Bez dobrze wykonanej optymalizacji – pozycjonowanie strony www jest trudniejszym, a w konkurencyjnych branżach często mało wykonalnym zadaniem. Optymalizacja na stronie www może dotyczyć kwestii związanych m.in z treścią, słowami kluczowymi, interfejsem, nawigacją oraz zdjęciami, grafikami i elementami szablonu strony internetowej. Te ostatnie – mogą mieć duży wpływ… Czytaj dalej…


Długi ogon – przykłady pozycjonowania long-tail

Pozycjonowanie na długi ogon, to jedna z technik pozycjonerów. Long-tail w wielu przypadkach nie generuje dużej ilości wejść (w porównaniu z głównymi frazami), jednak cechuje się znacznie wyższym współczynnikiem konwersji. Dokładne, doprecyzowane zapytanie w wyszukiwarce sprawia, że potencjalny klient otrzymuje mocno zawężone wyniki wyszukiwań bardzo dokładnie zbliżone do swoich oczekiwań. Takie doprecyzowanie ma więc znaczący… Czytaj dalej…


Pozycjonowanie strony – co daje?

Pozycjonowanie strony, może przynieść w dłuższej perspektywie ogromne korzyści. Wzrost ruchu na pozycjonowanej stronie w konsekwencji doprowadzi do wzrostu zapytań ofertowych zadawanych za pośrednictwem naszej strony. Pozycjonowanie strony, to stosunkowo tania i młoda sięgająca kilkanaście lat wstecz technika marketingowa mająca za zadanie doprowadzić do uzyskania jak najwyższej pozycji strony www w wyszukiwarce. Oczywiście, witryna ma… Czytaj dalej…


Optymalizacja tekstów na stronie

Treści na stronie internetowej, to jeden z kluczowych elementów wpływający na skuteczność witryny. Dobrze napisany tekst potrafi w mgnieniu oka przekonać klienta do skorzystania z oferty przedsiębiorstwa. Doświadczony copywriter przygotuje wysokiej jakości, merytoryczne i unikatowe teksty na stronę, jednak często nie będą one zgodne z zasadami SEO. Tym samym ich skuteczność w zdobywaniu pozycji w… Czytaj dalej…