Kontakt:
tel. 796 888 153
email: kontakt@pixup.pl

Zadzwoń lub napisz i porozmawiajmy na temat współpracy

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych, to działania mające na celu podnieść pozycję witryny w wynikach wyszukiwania – najczęściej w wyszukiwarce Google. Im strona wyżej, tym więcej pozyskuje wejść co przekłada się na potencjalne zyski w postaci pozyskanych klientów.

Poniżej prezentujemy serię artykułów na temat pozycjonowania, dzięki którym możesz czerpać inspirację i wpłynąć na widoczność strony w wyszukiwarce.

Dlaczego Twoja strona internetowa nie działa?

Strona internetowa w firmie stanowi podstawowy kanał komunikacji z klientami. To za jej pomocą informujesz odbiorcę o ofercie, nowościach i promocjach. Strony internetowe dają klientom dostęp do informacji kontaktowych i pomagają im w fizycznej lokalizacji firmy. Można więc powiedzieć, że firmowa strona www otwiera sprzedaż. Często trafiając do witryny internetowej – klient już w ciągu pierwszych sekund podejmuje decyzje zakupowe. To, czy zostanie Twoim klientem zależy jednak od wielu czynników. Zastanówmy się więc dlaczego strona internetowa nie działa tak jak powinna lub co gorsza, w ogóle nie spełnia swojej funkcji. Czytaj dalej

Certyfikat SSL na stronie

W ostatnim czasie sporym zainteresowaniem w branży cieszą się Certyfikaty SSL, które są masowo wdrażane na stronach internetowych. Z jednej strony popularność ta spowodowana może być rozporządzeniem RODO, które wymaga aby zbierane za pośrednictwem strony dane osobowe były należycie zabezpieczone z drugiej – w niedługim czasie przeglądarki z Chrome na czele zaczną oznaczać niecertyfikowane strony www jako “niebezpieczne”. Taki stan rzeczy może oczywiście odbić się na ilości wejść na witrynę lub samą ilość konwersji.  Czytaj dalej

Błąd 404 czym jest i jak wpływa na Twoją stronę?

Błąd 404 to jeden z częściej zwracanych przez przeglądarki internetowe błędów. Sygnalizuje, że przeglądarka połączyła się ze wskazanym serwerem, jednak z jakiegoś powodu nie znalazła pliku do którego otwarcia została skierowana. Tym samym, użytkownik strony internetowej zamiast zobaczyć docelowy dokument (podstronę) widzi pustą, białą stronę z kodem błędu lub czasem specjalnie przygotowaną w tym celu przez dostawcę serwera lub operatora witryny informację. Czytaj dalej

Pozycjonowanie a SEO – czym różnią sie pojęcia?

Pozycjonowanie strony internetowej firmy to jeden ze skuteczniejszych sposobów dotarcia do klienta. W wielu branżach pozycjonowanie potrafi dostarczyć firmom każdego dnia nawet setek zapytań generowanych od klientów. Ci poszukujący informacji nt usług, czy produktów w internecie wertują w tym celu strony www znajdujące się  na pierwszych miejscach wyszukiwarki. Czy Twoja witryna tam się znajduje? Jeśli jeszcze nie pozycjonujesz swojej strony www — poniżej przeczytasz czym różni się pozycjonowanie od SEO. Czytaj dalej

Długi ogon – przykłady pozycjonowania long-tail

Pozycjonowanie na długi ogon, to jedna z technik pozycjonerów. Long-tail w wielu przypadkach nie generuje dużej ilości wejść (w porównaniu z głównymi frazami), jednak cechuje się znacznie wyższym współczynnikiem konwersji. Dokładne, doprecyzowane zapytanie w wyszukiwarce sprawia, że potencjalny klient otrzymuje mocno zawężone wyniki wyszukiwań bardzo dokładnie zbliżone do swoich oczekiwań. Czytaj dalej