Kontakt:
tel. 796 888 153
email: kontakt@pixup.pl

Zadzwoń lub napisz i porozmawiajmy na temat współpracy

Marketing

Bez marketingu nie obejdzie się żaden przedsiębiorca. Nie ważne czy masz przygotowaną kompleksową strategię, czy Twój marketing ogranicza się jedynie do drukowania ulotek. Być może znajdziesz u nas coś dla siebie.

Zapoznaj się z artykułami na temat promocji swojej firmy. Prezentujemy artykuły poradnikowe, które mogą stanowić inspirację w działaniach marketingowych i content marketingowych zarówno w internecie jak i poza nim.

Prowadzenie profilu na Facebooku

Prowadzenie profilu na Facebooku, to w wielu branżach standard bez którego trudno wyobrazić sobie prowadzenie nowoczesnego biznesu. Facebook stanowi świetne narzędzie marketingowe wykorzystywane przez firmy na całym świecie. Z jego pomocą możemy w mgnieniu oka dotrzeć do nawet setek tysięcy osób potencjalnie zainteresowanych ofertą naszej firmy. Czytaj dalej

Dlaczego Twoja strona internetowa nie działa?

Strona internetowa w firmie stanowi podstawowy kanał komunikacji z klientami. To za jej pomocą informujesz odbiorcę o ofercie, nowościach i promocjach. Strony internetowe dają klientom dostęp do informacji kontaktowych i pomagają im w fizycznej lokalizacji firmy. Można więc powiedzieć, że firmowa strona www otwiera sprzedaż. Często trafiając do witryny internetowej – klient już w ciągu pierwszych sekund podejmuje decyzje zakupowe. To, czy zostanie Twoim klientem zależy jednak od wielu czynników. Zastanówmy się więc dlaczego strona internetowa nie działa tak jak powinna lub co gorsza, w ogóle nie spełnia swojej funkcji. Czytaj dalej

Jak i gdzie promować firmę w internecie?

Na początku istnienia Działalności Gospodarczej, przedsiębiorcy liczą się z każdą wydaną złotówką. Wielu z nich, szczególnie tych prowadzących lokalne biznesy – rezygnuje z prowadzenia działań marketingowych. To duży błąd, który może kosztować stabilność przedsiębiorstwa w przyszłości. Pamiętając, że konkurencja nie śpi a trendy rynkowe bywają niezrównoważone – warto zabezpieczyć się na tą ewentualność i od początku istnienia firmy budować silną markę. Czytaj dalej