Prowadzenie profilu na Facebooku

Prowadzenie profilu na Facebooku, to w wielu branżach standard bez którego trudno wyobrazić sobie prowadzenie nowoczesnego biznesu. Facebook stanowi świetne narzędzie marketingowe wykorzystywane przez firmy na całym świecie. Z jego pomocą możemy w mgnieniu oka dotrzeć do nawet setek tysięcy osób potencjalnie zainteresowanych ofertą naszej firmy.


Duplicate Content – nie grzesz, nie kradnij i nie idź na łatwiznę!

Duplicate Content, to treść która powtarza się w obrębie strony internetowej na więcej niż jednej podstronie. To również treść, która została skopiowana z innych domen internetowych – stron producentów, konkurencyjnych witryn www itp. Występowanie Duplicate Content jest powszechnie uważane za błąd, który negatywnie wpływa na pozycjonowanie strony internetowej i jej pozycję w wyszukiwarce. Google nie… Czytaj dalej…


Dlaczego Twoja strona internetowa nie działa?

Strona internetowa w firmie stanowi podstawowy kanał komunikacji z klientami. To za jej pomocą informujesz odbiorcę o ofercie, nowościach i promocjach. Strony internetowe dają klientom dostęp do informacji kontaktowych i pomagają im w fizycznej lokalizacji firmy. Można więc powiedzieć, że firmowa strona www otwiera sprzedaż. Często trafiając do witryny internetowej – klient już w ciągu… Czytaj dalej…


Czym zajmuje się Agencja Interaktywna?

Agencja Interaktywna, to w odróżnieniu od Agencji Reklamowej – firma zajmująca się marketingiem internetowym. Jednym słowem agencje interaktywne, odpowiadają za wizerunek Twojej firmy w sieci. Do najpopularniejszych zadań, które możesz zlecić takim specjalistom należą m.in: projektowanie stron internetowych, przygotowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (pozycjonowanie, adwords) i marketing w social mediach. Oczywiście, część działań… Czytaj dalej…


Uruchomienie strony internetowej – od czego zacząć?

Myślisz o uruchomieniu własnej strony internetowej, ale nie wiesz od czego zacząć? W tym poradniku podpowiemy Ci na co zwrócić uwagę przy projektowaniu www jak i samym zleceniu takiego projektu firmie lub osobie specjalizującej się w budowie i tworzeniu stron. Cel powstania strony internetowej Od razu najważniejsze… Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac programistycznych, czy graficznych… Czytaj dalej…


Formularz kontaktowy na stronie

Formularz kontaktowy umieszczony na stronie internetowej firmy, to świetny kanał do komunikacji z klientami. Formularz znacząco uławia i przyspiesza zadanie zapytania drogą e-meilową. Dlaczego formularz kontaktowy na stronie, to dobry pomysł? Ludzie z natury są leniwi i przekopiowanie podanego w zakładce kontakt e-meila niepotrzebnie komplikuje sprawę. Skopiowanie/przepisanie adresu do programu pocztowego, to niepotrzebne przełączenie strony… Czytaj dalej…


Skuteczne pozycjonowanie stron to jakie?

W gąszczu ofert pozycjonerów i agencji seo próbujesz wybrać tą jedną, jedyną właściwą. Tą, która będzie słuszna i skuteczna. Jak jednak określić skuteczność oferty jeszcze przed rozpoczęciem konkretnych działań? Jakie ma być skuteczne pozycjonowanie strony i na jakie efekty możesz liczyć? Skuteczność pozycjonowania najlepiej mierzyć efektem prowadzonych działań jednak, sama uzyskana pozycja witryny może mieć… Czytaj dalej…


Jak i gdzie promować firmę w internecie?

Na początku istnienia Działalności Gospodarczej, przedsiębiorcy liczą się z każdą wydaną złotówką. Wielu z nich, szczególnie tych prowadzących lokalne biznesy – rezygnuje z prowadzenia działań marketingowych. To duży błąd, który może kosztować stabilność przedsiębiorstwa w przyszłości. Pamiętając, że konkurencja nie śpi a trendy rynkowe bywają niezrównoważone – warto zabezpieczyć się na tą ewentualność i od… Czytaj dalej…